2025.04.06.
A játékfejlesztés világában rengeteg engine áll rendelkezésre, mindegyiknek megvannak a maga előnyei és hátrányai. A megfelelő engine kiválasztása nagyban függ attól, hogy milyen típusú játékot szeretnénk készíteni, milyen tapasztalatunk van programozás terén, és milyen célplatformokra fejlesztünk. Az alábbiakban bemutatunk néhány népszerű engine-t, azok előnyeivel és hátrányaival együtt, hozunk pár hazai vagy híres kiadott példát is az adott engine-hez, illetve bemutatunk pár olyan szereplőt akik oktatják ezeket vagy elég jól értenek hozzá a HEJ közösségen belül.
A tudásanyag a HEJ közösség szereplőinek (Dani, Bence, Fodi, Kosina Zoli, Coyote) összefogásával jött létre. Ahogy korábban is jeleztük, nyugodtan írjátok meg, ha valamit rosszul fogalmaztunk vagy lenne valami plusz információ, ami hasznos lenne az írományban.
Itt tudjátok elolvasni: https://www.haviegyjatek.hu/knowledge/knowhow/03-engines

További hírek
After: TRAKS - HEJ ShowCase 2025/04
2025.04.17.
Alberti Gábor csatlakozott hozzánk távolról, hogy meséljen nekünk és a közönségnek a készülő autós játékáról
Elindult a HEJ Contest 3. fordulója
2025.04.14.
Ebben a hónapban a tavaszi és szezonális kihívásokban kell versenyezni a jegyekért.
After: HEJ GameJam Meetup 2025/04
2025.04.07.
A HEJ fejlesztők nem lankadnak: 11 játékkal bővültünk és csomó minden lesz a következő hetekben