2025.04.17.
Alberti Gábor csatlakozott hozzánk távolról, hogy meséljen nekünk és a közönségnek a készülő autós játékáról
A TRAKS-et elmondása alapján több mint 3 éve fejleszti szabadidejében Gábor egyedül és úgy tervezi továbbra is ebben a felállásban csiszolja tovább, hogy majd valamikor megjelenhessen. Bár nem vallja magát fejlesztőnek, a játék már ebben az alpha előtti verzióban is nagyon jól működik. Korrekt és testreszabható az irányítás, elképesztően hangulatos és koherens a lowpoly megjelenésű világ (amit mind saját maga modellez és animál) és nem utolsó sorban a hangok és a zenék is remekül passzolnak mindenhez. Az meg már végképp tejszínhab és cukorszórás a tetején, hogy ebben a korai fázisban is van már működő multiplayer része is, valamint egyedül is lehet játszani AI ellen. Hogy felkerüljön a cseresznye is a desszertre: egy működő-lélegző pályaszerkesztő is helyett kapott, aminek különösen azok örültek, akik a meetup végén még kísérleteztek vele és a rendszer különleges, szövegalapú kódrendszerét kihasználva igyekeztek eltörni a játékot és a pálya generálást.
A játék nem titkoltan olyan klasszikusokból merít, mint a Terep 2, a Stunts vagy a Trackmania, illetve eszünkbe juthatnak olyanok mint a Revolt, az Ignition vagy a Mario Kart. Mégis számtalan olyan extra van már most benne, amitől még így is különlegessé válik, legyen szó a városi pálya open-world jellegéről, a Rocket League jellegű focis mini játékról vagy a Holdon játszódó pálya érdekes vonalvezetéséről.
A meetup-ot ismét egy humoros kvízzel zártuk, melynél most már végre megoldottunk hogy a livestreamet nézők is tudjanak rendesen csatlakozni real-time. Így fordulhatott elő, hogy ismét lenyomták a fejlesztőt a saját játékának a kvízében a közönségből! A nyeremény ismételten három felajánlott steam kulcs a dobogósoknak, melyeket ezúton is még egyszer köszönünk Gábornak!
Ez a Showcase volt az első, hogy teszteltük nem csak az online multiplayert, hanem a távoli bejelentkezést is a beszélgetéshez és örömmel mondhatjuk, hogy gond nélkül futott végre minden, úgyhogy végre ebből is készülhetnek majd remek rövid tartalmak, ahogy az elmúlt időszakban már kísérletezünk vele egy ideje.
Kövessétek Gábor munkáját és a TRAKS fejlődését, mert rengeteg potenciál van benne! Reméljük minél hamarabb elérhetővé válik egy public demo, hogy mindenki kipróbálhassa, versenyezhessen és ötletesebbnél ötletesebb pályákkal örvendeztesse meg a TRAKS közösségét.
Kövessétek a fejlesztést YouTube-on és Discord-on az alábbi linkeken! Nézzétek vissza a tegnapi interjút az alábbi linken, bennünket pedig támogassatok egy feliratkozással a csatornánkon!
TRAKS YouTube: https://www.youtube.com/@TRAKSGameOfficial
TRAKS Discord: https://discord.com/invite/KCW4Pwuash
Gábor Devlog csatornája: https://www.youtube.com/@gaboralberti/videos
Érdekel még miket fejlesztenek itthon?
Nézd vissza többi ShowCase Meetupunkat ezen a linken.
Nézd vissza a meetupot:

További hírek
Elindult a HEJ Contest 3. fordulója
2025.04.14.
Ebben a hónapban a tavaszi és szezonális kihívásokban kell versenyezni a jegyekért.
After: HEJ GameJam Meetup 2025/04
2025.04.07.
A HEJ fejlesztők nem lankadnak: 11 játékkal bővültünk és csomó minden lesz a következő hetekben
Hogyan válassz játék engine-t? - HEJ KnowHow 03
2025.04.06.
Az alábbiakban bemutatunk néhány népszerű engine-t, azok előnyeivel és hátrányaival együtt és hozunk pár példát is az adott engine-hez